Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
لیست داوران 1400
لیست داوران 1399
داوران سال 1398
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
آیین نامه نشریات علمی مصوب اردیبهشت 1398
شیوه نامه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی
آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی دسترسی باز
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نویسنده =
Z. Hosseini
تعداد مقالات:
1
مقایسه تأثیر الگوهای آموزش مستقیم و ساختارگرایی بر افزایش دانش تلفیق تکنولوژی دانشجو معلمان
دوره 10، شماره 2، اسفند 1394، صفحه
21-40
زهرا حسینی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
826.81 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)