• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • اطلاعات آماری نشریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • لیست داوران 1400
    • لیست داوران 1399
    • داوران سال 1398
  • آیین نامه ها و دستورالعمل ها
    • آیین نامه نشریات علمی مصوب اردیبهشت 1398
    • شیوه نامه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی
    • آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی دسترسی باز
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
کلیدواژه‌ها = چندرسانه‌ای
تعداد مقالات: 1
اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از الگوی طراحی آموزشی چهارﻣﺆﻟﻔﻪای ون مرینبوئر در علوم بهروش چندرسانهای بر بار شناختی، یادگیری، و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 157-176

10.22108/nea.2021.124725.1518

فاطمه نجفی نژاد مشیزی؛ افسانه توحیدی؛ مهشید تجربه‌کار

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.56 M

رویکردهای نوین آموزشی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • انتشار مقالات سال سیزدهم، شماره یک، پیاپی 27، بهار و تابستان 1397 1397-06-31
  • بررسی مقالات از طریق نرم افزارهای مشابهت یاب 1396-03-24

NEA by University of Isfahan is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

New Educational Approches

University of Isfahan, Iran

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب