درباره نشریه
رویکردهای نوین آموزشی، نشریه علمی در زمینه یاددهی و یادگیری و متعلق به دانشگاه اصفهان است و از سال 1388 منتشر شده است. هدف این نشریه انتشار پژوهشهای اصیل و ارزندهای است که در خصوص رویکردهای نوین آموزشی در مقاطع و رشتههای مختلف و نظامهای رسمی و غیررسمی آموزشی انجام میشود
عنوان: رویکردهای نوین آموزشی
عنوان انگلیسی: New Educational Approaches
رتبه در وزارت علوم: (750.5)B
رتبه در ISC : ضریب تاثیر 0.375 – Q2
میانگین داوری: 3 ماه
ناشر: دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
صاحب امتیاز: دانشگاه اصفهان
مدیر مسئول: دکتر رضا هویدا
سردبیر: دکتر احمد رضا نصز اصفهانی
کارشناس: دکتر منصوره قضاوی
شاپای چاپی: 2476-3608
شاپای الکترونیکی: 2423-6780
اعتبار نشریه: علمی
زبان: فارسی و چکیده انگلیسی
نوبت انتشار: فصلنامه
شروع انتشار: 1388
نوع داوری : دوسو ناشناس
هزینه انتشار: دارد، 3800000 ریال(هزینه بررسی اولیه: 1000000 ریال، هزیه پذیرش نهایی: 2800000 ریال )
دسترسی: آزاد
سیاست دسترسی آزاد: همه مقالاتی که در این نشریه منتشر می شوند دارای مجوز دسترسی آزاد هستند
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License CC BY-NC-ND هستند.
سامانهها و نرمافزارهای مشابهت یاب مقالات علمی: سمیم نور (مشابهت باید حدود ده درصد باشد.
نمایه شدهAcademia, Google Shcolar, EBSCO, Ulrichsweb,ISC, linkedin, civilica, SID, magiran, noormags,
این نشریه پیرو کمیته اخلاق در انتشار(COPE) است و از بالاترین استانداردهای اخلاقی مطابق با قوانین اخلاقی پیروی می کند.