دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)
1. شناسنامه علمی نشریه(سال 11، شماره 2، پیاپی 24، پائیز و زمستان 1395)
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395
چکیده
بیشتر2. بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 1-26
چکیده
هدف این پژوهش بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین»بر عمکرد تحصیلی دانشجویان در درس آمار است که از نوع پژوهشهای شبهتجربی است. جامعة آماری شامل کلیة دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم ... بیشتر3. ساخت و اعتباریابی مقیاس نیاز پژوهشی معلمان مقطع متوسطة شهر مشهد براساس نظریة خودتعیینگری
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 27-44
چکیده
دف این پژوهش ساخت و بررسی روایی و ساختار عاملی پرسشنامهای برای سنجش نیازهای پژوهشی معلمان مقطع متوسطة شهر مشهد است. روش این پژوهش توصیفی و از نوع آزمونسازی است. از جامعة معلمان زن و مرد مقطع متوسطة ... بیشتر4. بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر توسعة سازمان یادگیرنده در مدارس متوسّطة شهری
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 45-58
چکیده
ﻫﺪف از این ﭘﮋوﻫﺶ، ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رهبری اخلاقی بر سازمان یادگیرنده در مدارس متوسّطة شهرستان شیروان است. این پژوهش از نوع پژوهشهای توصیفی- همبستگی و از نظر هدف، کاربردی است. جامعة آﻣﺎری ﭘﮋوﻫﺶ، ... بیشتر5. مقایسة باورهای انگیزشی، مهارتهای فراشناختی و یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان تیزهوش و عادی شهر اصفهان
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 59-70
چکیده
این پژوهش با هدف مقایسة باورهای انگیزشی، مهارتهای فراشناختی و یادگیری خودتنظیمی بین دانشآموزان تیزهوش و عادی دختر پایة سوم راهنمایی شهر اصفهان انجام شده است. روش پژوهش از نوع علّی- مقایسهای و ... بیشتر6. تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایة دوم دورة متوسطة دوم با پیگیری شصتروزه
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 71-86
چکیده
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایة دوم متوسطة دوم انجام شده است. روش پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با ... بیشتر7. تحلیل چند سطحی عوامل مؤثّر بر تابآوری تحصیلی(مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسّطة مناطق کمتر توسعه یافتة شهرستان مبارکه)
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 87-106
چکیده
این پژوهش با هدف تعیین عوامل مؤثّر بر تابآوری تحصیلی در سه سطح فردی- شخصیتی، خانواده و مدرسه به صورت پیمایشی و با روش نمونهگیری خوشهای روی 250 دانشآموز، 192 دختر و 58 پسر در مقطع متوسّطة مناطق ... بیشتر8. تدوین الگوی معادلة ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان
دوره 11، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1395، صفحه 107-126