دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)
1. بررسی کمّی و کیفی رابطه بین معنویت، شادکامی و توانمندی حرفهای اساتید
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 1-22
چکیده
هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه بین معنویت با شادکامی و توانمندی اساتید دانشگاه پیام نور شهرضا بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و جامعه آماری شامل 150 نفر از اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان شهرضا بود و حجم ... بیشتر2. تأثیرکاربرد نقشههای مفهومی بر درک دانشآموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 23-52
چکیده
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر کاربرد نقشه های مفهومی بر درک دانش آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی بوده است. بدین منظور در یک مطالعه موردی، درک 13 دانش آموز پایه دوم متوسطه رشته ریاضی در مورد تابع ... بیشتر3. رابطه بین استنباط دانشآموزان از نگرش والدین به ریاضیات و متغیرهای فردی با نمره درس ریاضیات در دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر اصفهان
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 53-76
چکیده
یکی از درسهایی که دانشآموزان در آن ضعف دارند و به افت تحصیلی آنها میانجامد، درس ریاضیات است. با توجه به اهمیت این درس، هدف مطالعه حاضر بررسی رابطه بین استنباط دانشآموزان از نگرش والدین به ریاضیات ... بیشتر4. فراتحلیل تأثیر فرهنگ سازمانی براستقرار مدیریت دانش در سازمانهای ایران (1391-1380) تفاوتهای تحقیقات در روش، ابزار، نمونهگیری و تحلیل
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 77-96
چکیده
در سالهای اخیر موضوع دانش به بحث محافل علمی و عرصههای عملی تبدیل شده است. دانش باعث خلق مزیت رقابتی میشود و سازمانهایی که قادر به کسب دانشکاری مورد نیاز خود و استفاده از آن ... بیشتر5. رابطه بین سرمایه اجتماعی و عدالت سازمانی با تعهد سازمانی براساس مدل معادلات ساختاری در بین دبیران زن دبیرستانهای دخترانه شهر اصفهان
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 97-120
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دخترانه شهراصفهان در سال تحصیلی91-1390 به مرحله اجرا در آمده است. از بین جامعه به روش تصادفی ... بیشتر6. همبستگی بین هوش هیجانی، هوش شناختی و سطوح پنجگانه آن با عملکرد شغلی مدیران سه دوره در منطقه لنجان اصفهان
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 121-140
چکیده
مطالعه حاضر با هدف بررسی همبستگی بین هوش هیجانی و هوش شناختی وسطوح پنجگانه آن با عملکرد شغلی مدیران ابتدایی در منطقه لنجان انجام شده است. در این مطالعه از روش همبستگی و به صورت مقطعی استفاده شده است. ... بیشتر7. تبیین اهمالکاری تحصیلی بر اساس ابعاد سازشیافته و سازشنایافته کمالگرایی و جایگاه مهارگذاری
دوره 7، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1391، صفحه 141-168